Az Armadillo a Stühmer legújabb leadügynöksége, amely a digitális marketing világában hoz új színeket. A DigitalHungary platformján, ahol a hagyományos és a virtuális valóság találkozik, felfedezhetjük az online élet izgalmas dimenzióit!


Az Armadillo lett a Stühmer vezető ügynöksége, amely felelős a vállalat digitális kommunikációjáért, innovatív kampányok megvalósításáért és influencer partnerségek kialakításáért.

A tavalyi évben 5 ügynökség közül választotta a Stühmer új lead ügynökségévé az Armadillot.

A Stühmer teljes online ökoszisztémájának frissítése és átfogó menedzselése a feladatuk, amely magában foglalja az online stratégia kidolgozását, kreatív kampányok megalkotását és az online kommunikáció átfogó irányítását. Ezen kívül felelősek az influencer együttműködések tervezéséért és megvalósításáért is.

A gyakorlatban ez többek között a social kommunikáció teljes körű megújítását jelenti, mind kreatív, mind tartalmi oldalról. Ilyen többek között a Stühmer Tiktok csatornájának elindítása, és olyan progresszív márkaismertséget és értékesítést támogató kampányok megalkotása, amelyek a Stühmer márka stratégiájának legfontosabb pilléreit és üzeneteit tartalmazzák.

"Az ügynökség kiválasztása során olyan partnert kerestünk, aki nemcsak tiszteletben tartja a Stühmer márka értékeit és örökségét, hanem merész innovációkkal és a legfrissebb trendek kihasználásával is hozzájárul a fejlődéshez. Az Armadillo valóban kivételes Partner: energikus, kreatív, és mélyen érdeklődik a márka múltja, a gyártás innovatív megoldásai és a termékfejlesztés iránt. Velünk együttműködve inspiráló ötletekkel gazdagítják a prémium márkánkat. Az elmúlt hónapok tapasztalatai megerősítették, hogy jól döntöttünk. Az ügynökség jelentős mértékben hozzájárult ahhoz, hogy 2024-re sikeres évet zárhassunk az értékesítési oldalról is. Látva az idei terveinket, biztosak vagyunk benne, hogy még sok izgalmas felfedezés vár ránk, és rengeteg örömteli pillanatot fogunk szerezni a csokoládé szerelmeseinek ebben az évben is" - nyilatkozta Szende Attila, a Stühmer marketingigazgatója.

Az ügynökség aktív szerepet játszik a Stühmer saját bolthálózatának kommunikációjában; mind image, mind pedig sales-ösztönzés oldalról támogatja ezt a kiemelt értékesítési csatornát. Ezen kívül kiemelendő az a fajta nyitás, átvitt és szó szerinti értelemben is, amely például megnyitotta a mindenki számára vágyott csokoládégyár ajtaját is, és olyan tartalmakon keresztül tudtuk a fogyasztókat közelebb hozni a csokoládé varázslatos világához, mint pl. Gyetván Csaba kulisszakutató videója, amely izgalmas keretek között mutatta be a csokoládé- és szaloncukor-gyártást a maklári üzemben.

"A Stühmer márka az ügynökségünk szívügyévé vált. Ez a márka egyszerre ötvözi a hagyományok tiszteletét és az innováció szellemét, amely a mindennapjaink szerves részévé vált. Rendkívüli lelkesedéssel vágtunk bele a közös munkába, és az utóbbi időszakban rengeteg sikeres kampányt valósítottunk meg együtt. Büszkén állíthatom, hogy az idei év talán még nagyobb hatással lesz ránk, mint valaha" - mondja Sass Dani, a kreatív igazgató.

Related posts