A Deviánsok Háborúja: A Demokrata Útkeresése A Deviánsok Háborúja nem csupán egy konfliktus, hanem egy mélyreható társadalmi átalakulás szimbóluma, amelynek során a normáktól eltérő egyének és csoportok küzdenek a saját helyükért a világban. A demokratik

A cikk megosztásához kérjük, kattintson erre a linkre, vagy másolja ki, és küldje el e-mailben: https://demokrata.hu/magyarorszag/deviansok-haboruja-1013764/
A rendezvényt Budapest Pride-nak, vagyis "Büszkeségnek" hívják, azonban ez a megnevezés sok szempontból félrevezető. Az évtizedek óta tartó felvonulások során látható jelenségek – csókolózó, a közösülést imitáló, extravagáns öltözetű személyek, a kereszténységet nyíltan provokáló megnyilvánulások és tangás férfiak – nem igazán sugallják a büszkeséget, sőt, inkább elgondolkodtató, hogy ki érezhet ilyen formában büszkeséget. Azok, akik ezt a fajta viselkedést ünneplik, gyakran a normáktól való eltérés határvonalán egyensúlyoznak. Különösen aggasztó, hogy a rendezvényeken kiskorú gyermekek is jelen vannak, ami súlyosan veszélyeztetheti a fejlődésüket és pszichoszexuális érésüket.
Magyarok millióinak egyetértésével találkozott, hogy a gyülekezési törvény módosítása értelmében a gyermekek védelme felülírta az erkölcsi pusztulást és a biológiai zsákutcát jelentő természetellenes szexuális vonzalmak provokatív és káros magamutogatásának szabadságát. A szabályozásnak az életet kell szolgálnia a sátáni infernáliával szemben. Ám a sötétség erői nem nyugszanak, és a liberális városvezetés most jogi trükközéssel próbálja biztosítani a szexualitást közüggyé tevők polgárpukkasztó vonulását. A Budapestet csődközelbe juttató főpolgármester sok tízmillió forintért önkormányzati rendezvénynek álcázva, a jog ellenében is megtartaná az LMBTQXYZSTB-toborzót. Mert valójában erről is szó van, a rendezvényen megjelenők utánpótlást is akarnak toborozni.
Karácsony úgy érvel, hogy az önkormányzati rendezvények nem tartoznak a gyülekezési jog hatálya alá, így erre hivatkozva nem lehet megakadályozni őket. Ennek megfelelően június 28-ára a Szivárvány Misszióval együttműködve egy több tízezer fős vonulást jelentettek be, amely a Városháza parkjától indul, és végig halad a Károly, a Múzeum, a Vámház körúton, majd a Szabadság hídon keresztül a Műegyetem rakpartra érkezik. Az esemény neve Budapesti Büszkeség, angolul Budapest Pride lett.
A Budapesti Rendőr-főkapitányság határozatban megtiltotta a tervezett masírozást, mivel az a gyülekezési törvény hatálya alá tartozik, függetlenül attól, hogy Karácsony Gergely és csapata ezt nem kívánják elismerni. A gyülekezési törvény világosan meghatározza, hogy „gyűlésnek minősül minden, legalább két személy részvételével, közügyben történő véleménynyilvánítás céljából szervezett nyilvános összejövetel”. A nyilvános jelleg azt jelenti, hogy bárki szabadon részt vehet rajta. A rendőrség tehát úgy véli, hogy az „önkormányzati rendezvény” tulajdonképpen egy gyűlés. A következő napokban várhatóan jogi szakértők fognak élénk vitákba bonyolódni arról, hogy valójában közügyben történik-e a véleménynyilvánítás. A rendőrségi állásfoglalásban szerepet játszott Karácsony korábbi megnyilatkozásai is, amelyekből nyilvánvalóvá válik, hogy a Budapesti Büszkeség elnevezés, valamint annak angol megfelelője, egyértelmű utalás a Pride eseményére.
Mindezeken túlmenően a Karácsonyék által tervezett "önkormányzati rendezvény" még ebben a jogkijátszásra törekvő formájában sem szervezhető meg törvényesen, ugyanis önkormányzati rendezvény sem valósíthat meg jogsértést. Márpedig az Alaptörvény XVI. cikke feketén-fehéren rögzíti, hogy "minden gyermeknek joga van a megfelelő testi, szellemi és erkölcsi fejlődéséhez szükséges védelemhez és gondoskodáshoz. Ez a jog - az élethez való jog kivételével - minden más alapvető jogot megelőz. Magyarország védi a gyermekek születési nemének megfelelő önazonossághoz való jogát, és biztosítja a hazánk alkotmányos önazonosságán és keresztény kultúráján alapuló értékrend szerinti nevelést.". Ráadásul az Alaptörvény R cikke így szól: "Magyarország alkotmányos önazonosságának és keresztény kultúrájának védelme az állam minden szervének kötelessége." Márpedig az Alaptörvény a helyi önkormányzatokat is az állam szereplőiként ismeri el, a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény kifejezetten deklarálja, hogy "a helyi önkormányzatok az egységes állami szervezetrendszer részeként hozzájárulnak az Alaptörvényben foglalt államcélok megvalósításához, elősegítik a jogszabályi kötelezettségek teljesítését". Vagyis a Fővárosi Önkormányzatnak is törvényben előírt kötelessége az alkotmányos önazonosság és a keresztény kultúra védelme, és önmagában is jogsértő, ha ezzel ellentétes ideológiák népszerűsítésében segédkezik bármilyen módon.
Kimondható tehát, hogy a Fővárosi Önkormányzat törvénytelenségre készül, amikor igyekszik a normalitás ellen háborúzó felvonulást megszervezni, a BRFK tiltó határozata ellenére is. A Nemzeti Jogvédő Szolgálat dr. Gaudi-Nagy Tamás ügyvezető által jegyzett állásfoglalása szerint emiatt felmerülhet a büntető törvénykönyv 336. paragrafusába ütköző hatósági rendelkezés elleni uszítás bűntette. A BTK ezt így definiálja: "Aki nagy nyilvánosság előtt, a köznyugalom megzavarására alkalmas módon hatóság rendelkezése ellen általános engedetlenségre uszít, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő."
Az említett útvonalon jogi okokból Karácsonyék nem vonulhatnának fel, mivel a Hatvannégy Vármegye Ifjúsági Mozgalom már korábban lefoglalta a masírozás tervezett útvonalát, és családi rendezvényt hirdetett meg - még mielőtt Karácsonyék bejelentették volna a saját eseményüket. A gyülekezési jogról szóló 2018. évi LV. törvény 12. paragrafusa szerint, ha ugyanarra a helyszínre és időpontra több gyűlést jelentettek be, és azok egyidejű megtartása a rendezvények jellege vagy a helyszín sajátosságai miatt nem lehetséges, akkor az elsőbbséget élvez, amelyet a gyülekezési hatóságnak korábban bejelentettek.
Nyilvánvaló, hogy Karácsonyék számára a jogszabályok és a törvények nem jelentenek akadályt; számukra a botrányok és konfliktusok generálása a cél. Ez a megközelítés összhangban áll azzal a stratégiával, amely szerint a fővárost egy ellenzéki, globalista bástyává kívánják átalakítani, ezzel szemben állítva Magyarországot és a kormányt. Más ügyekben is egyértelmű, hogy Karácsony nem a főváros irányításával foglalkozik, hanem inkább a kormány ellen vívja harcát. Ennek következményeként Budapest szenvedi el a legnagyobb károkat, de a kormány megdöntésének vágya érdekében ez nem tűnik számára túlzott áldozatnak. Ráadásul Brüsszelből is támogatást kapnak ehhez, hiszen több mint hetven európai parlamenti képviselő jelezte, hogy részt kíván venni a törvénytelennek tartott rendezvényen. Az Európai Bizottság figyelme is fokozottan irányul az eseményekre, és Hadja Lahbib, az EB-nek a szélsőliberális Európa Újjáépítése frakciójából származó egyenlőségi és válságkezelési biztosa is várhatóan Budapestre látogat.
A helyzet tehát röviden úgy írható le, hogy az egyik oldalon áll Magyarország normális többsége és a törvény, a másik oldalon a káoszteremtő globalista militarizmus, amely most épp a devianciákat reklámozó agresszív szexuálbolsevizmust használná faltörő kosként, nemzetközi segítséggel. Nagy kérdés, hogy milyen eszközökkel lehet megvédeni Magyarország alkotmányos rendjét, ha az EP-képviselőkkel és a globalista propaganda-hadsereggel megerősített masírozás a konfliktusélezés nyilvánvaló szándékával megpróbál megindulni. Minden törvény annyit ér, amennyit betartatnak belőle, a törvények alkotják ugyanis az államiság és a szuverenitás alapját, a kapituláció komolytalanná tenné a magyar államot. Másrészt a túloldal láthatóan nagy létszámú mozgósításra, kiprovokált összecsapásra készül, ami megvalósulása esetén reményeik szerint lázongás magvait hintené el - nemcsak itthon, de a történtek külföldi kommunikációjában is. Ezért akarnak mindenáron masírozni. A rendőrség számára szinte nincs is jó választás. De miért ne állhatna útjukba akár több tízezer magyar ember szelíd, de határozott népfölkelőként?