Az OTP Bank fontos bejelentést tett: a szolgáltatás kivezetésének határideje meghosszabbításra kerül. További részletekért érdemes ellátogatni a Startlap Vásárlás oldalára.


Az OTP Bank bejelentette, hogy meghosszabbítja az OTPdirekt szolgáltatás elérhetőségét. Eredetileg a tervek között szerepelt, hogy az internetes platformot teljesen megszüntetik, de most úgy döntöttek, hogy továbbra is biztosítják a felhasználók számára.

Korábban már beszámoltunk arról, hogy az OTP Bank frissítette online szolgáltatásait: június elején az OTPdirekt felületét az OTP internet- és mobilbank rendszere váltotta fel. Az előzetes tájékoztatás szerint a bank véglegesen megszüntette volna a 21 éve működő szolgáltatást, azonban most új fejlemények láttak napvilágot: bejelentették, hogy az OTPdirekt használati lehetőségét meghosszabbítják – olvasható a Piac és Profit cikkében.

A hosszabbításra azért van szükség, hogy azok az ügyfelek, akik még nem indították el az új internetbank használatát, elegendő időt kapjanak az átállásra. Fontos megjegyezni, hogy akik már aktívan használják a mobilbankot vagy az új internetbankot, számukra nincs további teendő.

A bank időben tájékoztatni fogja ügyfeleit a pontos határidőről a későbbiekben.

Az OTP Bank ügyfélvisszajelzései alapján egy világosan kirajzolódó trendet figyelhetünk meg: míg sokan még mindig a bankfiókokat választják bonyolultabb pénzügyi szolgáltatások lebonyolítására, a digitalizáció folyamata megállíthatatlanul halad előre. Jelenleg már több millió ügyfél használja rendszeresen a mobilbankot és az új internetbankot, ami jelzi a modern banki megoldások iránti növekvő igényt. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy a hitelintézet az OTPdirekt korábbi felületének kivezetését az ügyfelek elvárásainak és szükségleteinek figyelembevételével végezze el.

Az OTP MobilBank és az új internetbank már hosszú ideje elérhető, és lehetőség van a régi OTPdirekt párhuzamos használatára is.

Az ügyfelek jelentős hányada már felfedezte és kihasználja az új szolgáltatásainkat.

Ugyanakkor létezik egy kisebb ügyfélcsoport, akik továbbra is a számítógépükön keresztül intézik pénzügyeiket az OTPdirekt platformon. Azok az ügyfelek, akik már áttértek az új internetbanki rendszerre vagy az OTP mobilbank applikációjára, nyugodtan hátradőlhetnek, mivel számukra nincs további teendő – hívja fel a figyelmet a pénzintézet.

Related posts