NFL után szabadon: Vajon a NASCAR világában is kialakulhat egy saját Taylor Swift - Travis Kelce tündérmese?

Az NFL-rajongóknak néhány hónap alatt tele lett a hócipője a Travis Kelce - Taylor Swift románccal, magát a ligát azonban ez egy fikarcnyit sem érdekelte.
A Kansas City Chiefs tight endjének és a világ legsikeresebb énekesnőjének kapcsolata óriási pénzügyi hasznot hozott a ligának. Az önmagukat "Swiftie"-ként azonosító rajongók a merchandise-termékekre vetették magukat, nem kímélve a pénzt a jegyek megvásárlásánál sem. Tízezrek ültek le a tévéképernyők elé, hogy még csak néhány másodpercre is, de láthassák a páholyban szurkoló Taylort, ezzel tovább fokozva a mérkőzések iránti érdeklődést.
Az NFL és partnerei számára a nézettség kiemelkedően fontos, hiszen ez az alapja minden sikeres kezdeményezésnek. Ráadásul, ha a futball egy friss közönséghez is eljutott, az már önmagában is óriási érték. Ha csupán az új nézők 5%-a is megszerette a sportágat, akkor az már jelentős nyereséget hozhat számukra.
Nos, ha a bulvárlapok szerkesztői úgy döntenek, akkor ez a forgatókönyv akár a NASCAR világában is életre kelhet.
A történet még csak az első lépéseinél tart, és jelenleg inkább egyoldalú, de a felvezetés már most is kísértetiesen emlékeztet arra, ahogyan bő másfél évvel ezelőtt elindult Kelce-ék szívhez szóló, piros szívecskékkel teli marketingoffenzívája.
Minden egy szórakoztató viccel kezdődött az X platformján.
A mindössze egy hete debütáló The Daily Downfords nevű NASCAR-szatírasorozat újabb mókás fordulattal rukkolt elő: közzétettek egy ügyesen photoshopolt képet, amelyen úgy tűnik, mintha William Byron éppen üdvözli az aktuális popszenzációt, Sabrina Carpentert. Az elképzelés igencsak szórakoztató, és remekül illeszkedik a NASCAR világába!
A képen látható, immár kétszeres Daytona 500 győztes versenyző azonnal kifejezte reakcióját:
A történetnek azonban korántsem ez a végső állomása. Olyannyira izgalmas fordulatokat rejt, hogy még a TMZ is felfigyelt rá.
"Manapság a Photoshop mesteri alkalmazása vált jellemzővé" - fogalmazott a lapnak a Hendrick Motorsports versenyzője.
"Egy egész jó paródiaprofil műve volt, ami hasonlít az NBA Centelhez. Jó munkát végeztek. Talán meg tudnánk hívni Sabrinát az egyik versenyünkre, ami nagyszerű lenne... Vagy akár én is elmehetnék valamelyik koncertjére. Az is klassz volna."
Amikor a kétszeres Grammy-díjas Miss Carpenter üzeneteire terelődött a szó, Byron csupán ennyit mondott:
"Elképesztően lenyűgöző a dallamai."
A hírre rögtön rárepült a NASCAR közössége, beleértve olyan neveket, mint a sport legnépszerűbb poénzsákja, a szervezettel hivatalos partnerségben álló Nascarcasm, a SiriusXM NASCAR Radio műsorvezetője, Davey Segal, valamint a The Athletic veterán riportere, Jeff Gluck. Utóbbi rögtön fel is hívta a figyelmet arra, hogy Carpenter nem lenne vadonatúj arc a Cup színpadán, hiszen tíz évvel ezelőtt már részt vett a szezonzáró banketten is.
Izgatottan tekintünk a jövő elé, hogy milyen izgalmas eredmények születnek, és hogy a nemzetközi piacon terjeszkedni kívánó NASCAR képes lesz-e egy olyan globális marketingkampányt létrehozni, amely nagy visszhangot kelt.