Orbán Viktor a közösségi médián, konkrétan a Facebookon hirdeti meg toborzását a harcosok számára.

A miniszterelnök elindította a digitális behívókat, és a kihívások szintje egyre inkább csökken.
Amikor Orbán Viktor (Fidesz-KDNP) miniszterelnök május végén elindította a Harcosok Klubját, még úgy tűnt, hogy egy szűk körű, exkluzív politikai elitklubról van szó. Hiszen a BOK-csarnokban tartott, MLM gálára emlékeztető megnyitóra csak személyesen kiválasztott, "legelhivatottabb" hívek kaptak meghívót, hogy részt vegyenek a "digitális szabadságharc" első szeánszán. A WhatsAppon szerveződő közösség mögött egyértelmű cél húzódott, létrehozni egy zárt, fegyelmezett, hűséges online ütőerőt, amire bármikor lehet számítani, ha épp el kell lehetetleníteni egy ellenzéki cikket, ne adj' isten, komment hadjáratot kell indítani egy kormánykritikus poszt alatt, vagy csak simán fel kell mondani a kormánypropagandát.
Alig néhány hét elteltével a klub máris megnyitotta kapuit a nagyközönség előtt. Július 7-én Orbán bejelentette, hogy a Harcosok Klubja ezentúl a Facebookon folytatja működését, mivel "ott mindenki elfér". Ezzel a lépéssel azonban nem csupán a platformot váltották meg, hanem a kormány mentalitása is gyökeresen megváltozott: az eddig zárt elitklubból hirtelen egy népfront mozgalom lett. Az exkluzív díszdobozos termékek helyett most tömegcikkek kerültek a középpontba, ráadásul a saját márkás, alsó polcos verziók formájában.
A miniszterelnök ma délelőtt újabb lépést tett a toborzóiroda nyitottabbá tételére, hiszen bejelentette, hogy a Facebookon mostantól bárki pályázhat, aki elfogadja a klub "hét törvényét". Felvételi követelményként Orbán Viktor egy sor szót említ, mint például:
Ezek a fogalmak egyszerre idéznek némileg poros kereszténydemokrata erkölcsöt és egyfajta digitális keresztes hadjárat utánérzést. Mindez látszólag eszmei alapot ad a mozgalomnak, valójában azonban az egész nem más, mint egy jól szerkesztett toborzási csomag, gondolkodás nélküli elköteleződés, egy gombnyomásos hűségeskü, természetesen a hős vezér mögé felsorakozva.
A nyitás időzítése különös jelentőséggel bír. Éppen a Tisza Párt hétvégi kongresszusa után történt, ahol Magyar Péter több ezer fős közönség előtt mutatta be kampányát. Orbán erre reagálva már hétfőn "digitális blöffként" próbálta elbagatellizálni a rivális pártot, miközben ő maga is egy digitális hadsereg felállításán dolgozik. Ráadásul a legfrissebb közvélemény-kutatások nem kedveznek a Fidesznek; még a kormányhoz közeli mérések is azt mutatják, hogy az új ellenzéki erő folyamatosan növekszik. Olyan érzése támadhat az embernek, mintha a kormányfő hétfőn belenézett volna a számokba, és úgy döntött volna, itt az ideje megszólítani azokat, akik eddig kimaradtak a politikai diskurzusból – még ha ez csupán egy kattintásnyira is van a lojalitástól.