Technikai problémák következtében helytelen e-mail értesítést kaptak a Wizz Air utasai egy járat késésével kapcsolatban.


A légitársaság arra kéri az érintett utasokat, hogy ne foglalkozzanak az üzenettel.

A Wizz Air közleménye szerint technikai hiba miatt tévesen érkezett e-mail a légitársaság ügyfeleihez, amely egy járat késéséről tájékoztatott. A társaság arra kéri utasait, hogy ezt az üzenetet ne vegyék figyelembe. A tájékoztatás hétfő délután jutott el szerkesztőségünkhöz.

A légitársaság hangsúlyozta, hogy azok az utasok, akik a közeljövőben repülnek a Wizz Air-rel, kiemelt figyelmet kapnak az ügyfélszolgálat részéről. Ők külön értesítéseket kaptak és fognak kapni a járataik részleteivel kapcsolatban.

A Wizz Air ügyfelei számára lehetőség nyílik arra, hogy a légitársaság hivatalos weboldalán, a Flight status szekcióban, valamint a Wizz Air mobilalkalmazásában is naprakész információkat kapjanak járatukról, mindezt a kiindulási és célállomás megadásával. A légitársaság hangsúlyozta, hogy a felmerült hibákért és az esetlegesen okozott kellemetlenségekért elnézést kér.

Related posts